Sunday, July 17, 2011

salam suma...

pastinya semua sedang bergembira di hari minggu ni kan??
aku pon sedang bjimba2 keseorgn di rumah..huhuhu.. dorg blk kg ari jumaat mlm sabtu ritu..dan skg masih di atas hway lagi.. :(
xtau nk masak pe dah...tp disebabkan aku sorg2 je kt rumah..
so xyah la msk ns...


kerabu tomato bilis ni mmg menjadi menu rutin...


yg ni plak..kari kacang kuda...menu sukati aku utk dinner mlm nih... kalo rasa nk berdiet sama..jom lah join.. hwehehhee.. :D

5 comments:

  1. aikk..apasal menu diet2 lak nih?iskh2..cube sedar diri tu skett..hahaha.. terasa insaf jer aku jap nengok menu ko nih..sebab diri kadang2 je terdiet.ekeke.. bak aku kacang kuda tu bermangkuk2.
    nih kacang kuda berempah laa kirenya ye..rajin ko rebus kcg kuda ye?ke ko kukus?aku paling malas nunggu kcg kuda nih lembut..walaupun dah rendam semalaman.huhu..guna pressure cooker cepat lembut kot..nak try laa nanti-tunggu rajin.

    ReplyDelete
  2. oooo patut la tak leh nak buat puding yg noorsha tayang td ya.. duk sorang2 kat rumah.. sian dia.. hati2 ya jgn lupa kunci pintu.. take care :)

    ReplyDelete
  3. ak ah ler mak yong.. ngape ko diet??? baby kat dalam tu perlukan zat yg cukup nak membesar tau..tak mo diet2.. dah beranak sok len citer nak diet k.. hehe..cam misi lak aku.. ni boleh je aku komen n3 ko nih.... ape yg x leh nye?hehehe

    ReplyDelete
  4. nyyeemmm simple tp nmpak sodapp!

    ReplyDelete
  5. Assalam Fmina...wah lama tul dia bercuti blogging...jeles lak dgr...nak ituuut bercuti gak laaa..x jadi2 lgk...hehe...Welcome back dear!

    ReplyDelete