Wednesday, July 20, 2011

jumpe Dr lagiiiiii...

assalamualaikum n selamat sejahtera semua...
xtvt aku arini...kena p kinik lagiiiiiiii...
semalam jumpa akt kinik KKIA...
arini g spital plak...wat msa skg..
dah jadi rutin plak ulang alik kinik n spital ni..

ekceli...pregnant kali ni... agak mencabar bg aku..
ada problem sikit... mmg la dulu pon ada gak..tp kali ni..agak teruk..
setakat morning sickness aku xkesah... aku xda alahan suma tu..
so far xlah smpai xleh mkn...
suma aku leh telan...cuma akibat terlebih makan lah aku jadi gini...
doakan yg terbaik ye wat aku n bb nih...
moga segala urusan akan dimudahkan olehNya... aaaaamiin..

Hah..1 lg problem aku.. nape aku xleh reply komen korang eh??
puas aku sign in..manjang xleh nk komen..org lain komen boleh plak...
bila owner nk komen..xmo nya dia...huwaaaaaa...
bengong dah kot blog aku nih..
cane nk wat nih?? ni yg wat aku makin menyamfahhhh....
cuba tolong aku eh... korang kan sifu2 aku.. :)

2 comments:

  1. Assalam Fmina, tahniah ya. Zaman la ni mmg gitu ada masalah sikit, berat lebih sikit, semua kena refer kat HKL. Pas tu tak ada kecing manis pun kena 2 kali gak minum air gula yg manis tu. Akk doakan semoga mina n bby sihat walafiat, dan di permudah segala urusan dan di jauhi dari segala masalah

    ReplyDelete
  2. Assalam fmina,
    wah congrats fmina preggie ya..
    semuga selamat semuanya insyaallah..macam lagu maher zain ni ya..

    ReplyDelete