Thursday, March 24, 2011

SerOnOkNyAAAA

serOnOk sgt la dorang!!
menyambut kepulangan kak hana...
huwaaaaaa....
aku xdpt ikot!!!
jelez giles nih!!
xleh pelok2 ciom2 kt epot!!!

aku kije mlm...last mlm nih!!
GEREEEMMM betol...

esok aku pelok ciom ngan ngences dia je la..
hahahahaha..ko tunggu aku kak!!!
oh! pada sesiapa yg nak kirim pelok ciom tu..
kena tunggu esok la eh..hahahah

dorg stay umah aku mlm ni...
sok baru berkonvoi blk ke kg....

harap2 malam ni..xla se 'bizi' mcm semalam...
aaaamiiin..
dan berharap sangat my duty roster x berubah...
kot la tetiba kena attend seminar pulak...
haishhhhh! xmo lah!..

4 comments:

  1. akk
    len macam je blog ko nih
    ko tuko 'langsir' ke?
    nampak kicik lak umah bile tuko langsir pattern ni..
    heheh...
    sok kem salam kat k hana ea..
    eh bkn dye kate dye kene daftar kat skol 25/3 ke?
    camn tu? ce cite ce cite?

    ReplyDelete
  2. lorr nak jumpa kak hana ek..kim salam la kat dia..kabor SEMAH kem salam jugak..hehehe

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum tuan tanah kedawung,

    hehe...fmina apa kabar? Akak windu...ada air tak haus ni dtg dari jauh...huhuhu...

    haah nak sambut Puan Hana sekeluarga ya...kirim salam hana ngan dak kuntaw sekali...nanti dtg spore akak nak kuntaw dia habis2...hehe

    ReplyDelete
  4. Fmina, mana kak Hana nih...akak xdpt nak contact dia...dia dah kat Ktn ke blm lg...ku tercari2..termangu2...huhuuu...apa2 suh dia contact akak eh...ada ke x lg dia simpan no. akak, hehehee

    ReplyDelete