Wednesday, July 14, 2010

LemPok....

Projek mega mlm tadi...
speechless...kikikih..





Finally.....
pergh!!! sakit tgn..
kalo hari2 wat menda ni...
sure muscle tgn aku naik!!!

14 comments:

  1. muahahahahaa... gambo mlm td tuh ghupernya gambo doyan yer?! wakakakakaaa... patut la aku tdo terbau2 doyan kuor dr enpon! hahahaha... yeaa yeaaaaaaa... :D

    ReplyDelete
  2. Salam fmina...
    Ohh best nyer lempok... sedap, terliur nak wat lagi...
    Terkenang time akak buat ari tu....sakit bahu dua tiga hari tak mo ilang lagi, penangan kacau lempok...hihi...

    ReplyDelete
  3. mak aihhh!!!!
    aku hantu lempuk derian...
    (derian+gula+pandan je kan?)
    (ada hati nak buat gak ni..)

    ReplyDelete
  4. to kak hana..
    cian kat ko ek kak..
    rupa derian pon dah x hengat!!

    ReplyDelete
  5. to k.fzi..
    betol la kak!!
    sakit tgn n bahu kacau lempok ni..
    huhuhu

    ReplyDelete
  6. to DrSinga..
    sediakan painkiller b4 mengacau lempok..
    kang lepas wat lenguh2 tangan n bahu...
    huihihi..

    ReplyDelete
  7. minq..ko buat lempuk tu nak kirim kat orang nipon ke?

    ReplyDelete
  8. to kak min..
    yo lah kak..last yr takot bb ngencessss..
    this yr takot dia plak yg ngencessss..
    kahkahkahkah..

    ReplyDelete
  9. lempukkk? sampai hati ko buat lempuk tayang gambar kat sini! huwaaa... tak kawan jap 10 minit

    ReplyDelete
  10. wah lempuk durian......sedap nye.......selalu nye akk makan cm gitu je.......selain dari taruk dlm bubur or ape2 ke.......

    ReplyDelete
  11. Mak datukkk rajinnye! lempok doyan pun buat sendirik... lepas ni bankrup la tokey lempok. hehe

    ReplyDelete
  12. to KOG..
    jgn la xkawan kiteeeee...
    ko g wat la KOG..si ibusinga pon nak wat gak tu..
    ko join la ngan dia..kikikih

    ReplyDelete
  13. to mimie loma...
    setahun sekali je kak..
    anto kt org tuuuuu...
    saya xgile sgt menda ni...
    suke2 je wat...hehee

    ReplyDelete
  14. to ijan..
    hai ijannnnn...long time no see..
    ala..sukesuki jek wat ni..
    bukan terer pon..

    ReplyDelete