Thursday, July 29, 2010

i'm back...

hehehee...i'm so sorry..bukan xnak update blog...but lately i'm bz...sooooo bzzz....
bkn xmasak2...bkn2 xg jelajah umah u all suma...but xda masa nk tinggal jejak!!!..
so sad...rasa mcm nk resign jd misi..but cannot lah...
mcm sekut my blog ni..now u c..now u don't!!
here..i jamu u all suma ngan juadah berbuka posa tadi...nak join? abes sudah...:P
soya bean (homemade tau...)

fried prawns with long beans...

ada sesapa nk ke??..
amikla yg ni..spesel aku letak lam piring kecik ni..

alhamdulillah..
kewareken kih...

4 comments:

  1. salam mama mina..miss u bebeh!
    aku ingat aku sorang jek jadik sekut cipmore nih..hihi..aku dsamping kebizian,kelembapan tenet la yg mhalang dr update selalu.. nih pun kerap guna entri berjadual baru kuar n3.kalo x bersarang laa labah2 n sekutu2nya kat blog tu..hihi..apa2pun udang tu aku nak suploh ekor yer.lama rasa x mkn udang neh

    ReplyDelete
  2. ~Salam Fmina....bz betoll la puan misi ni...jangan la resign sian kat patien2 tu...lagi sakit jantungnya....sedap tu air soya buatan sendiri lagi

    ReplyDelete
  3. piring kecik ombak² tepi tu 'mahal' wooo, tahap antik kalau kat rumah mak mentua kita

    ReplyDelete
  4. oitttt takkan tayang soya jek.. mana lg yg lainnn?? lekass lekass... kuarkan.. ahehehe

    ReplyDelete