Monday, June 21, 2010

welcome to MALAYSIA!!!!

ngeh2...posto2!!..

alalalalala..comelnyeeeeeee.....
sukeeeeee...

ANPANMAN!!!!!!!!
welkam to mesia!!!!
ice maker ABC from japan........

dakcik Mina ni igt toys ke apa..


sabo ye nak...air batu x keras lagik..

wat akak inah..tq so much!!!

ko tunggu je la rantang aku sampai nanti...

tunggggggguuuuu...





9 comments:

  1. hahahahaaaa... dah sampai bom aku ghupernyer! sajer aku bg dak mina tuh anpanman bior teghase2 cam duk kat jepong! muahahahahahaaa..... syiannyer dierrr... mak ko tak watkan air batu er! ko amik jerk la batu kat bawah tuh mina! grek gerk grek kan kat mesin tuH! pehtu suh mak ko makan! wakakakakaa

    ReplyDelete
  2. hahahaha..
    kalau dah kiut macam tu.... alamat jadik mainan je lah....
    tak sempat meng ABC...
    :)

    ReplyDelete
  3. uuuwaaaaaahhhhhhhh...anpanman kat mesia panas tauuu! kena tido dlm sebok! ahahahaha... sapa lah ni yg keja parut??? budak kecik tu ke??? tak patut tak patut.. :D

    ReplyDelete
  4. waaaa somelnye abc maker nih... dah2 mak mina gi watkan aku abc, susu kasi lebey, kurang manis, jagung n kacang merah nak banyak...errr..x mo buah pala... dabel saiz ye..cpat2, haus ni...hehe

    ReplyDelete
  5. mina...
    wah sama laa ruper paras abc maker nie..macam tau 2 ajer..akak pun ade gak abc maker nie..peuh nak megisar nyer.wallaaa ciput ciput kuar..tak caya nnti akak tunjuk picnyer..hehehehe meh kita men anpanman..

    ReplyDelete
  6. salam kak fmina,
    abisla... mina buat main. hihihi.
    so.. cute icemaker tu. :D

    ReplyDelete
  7. kat jepun air batu amik dari snow kanns.. ekeke

    ReplyDelete
  8. pipi dah nak dekat sama saiz tu...
    *sambil memegang pipi sendiri cek saiznya*

    ReplyDelete
  9. amoii adik mina.. pinjam bolehhh! aku pon nak gakk.. nak otomen tauuu kak hana. akekekekekkeke

    ReplyDelete