Friday, June 18, 2010

@ kampunggggg...

sori ye pada sesapa yg menyinggah umah aku yg dah lama di tinggalkan ni...
ada ke sesapa yg tolon ngemas2 kt sini?

ekekekeke..prasan..cam glemer benooo...


ekceli tiap minggu blk kg.
jenguk anak2..g jemputan (kenduri kawen)..
tapinya...kali ni blk kg nk amik anak2..
yek la..senin ni da start sekola..
ahad ni aku kije...

so pe2hal..jemput minum dulu..
spesel nih..


jus KUINI.....
korg tau x kuini tu menda?
gugel la sendrik...
heheheh

Salam wat suma....ada yg rindu x ngan dakcik mina nih??

aku rinduuuuuu..muahahahaha

4 comments:

  1. yuhuuuuuuu...... nih pc kokak mana yg leh upload gambo? wakakakakaa... peaceeee minaaaa! lain muker ko pakai tudung! tudung nenek ko pinjam yer! kikiki... minaaaa..ko baikkan! amikkan maklong gelas jus tuh! klu boleh ngan pokok2 skali yg kat depan umah nenek tu er!

    ReplyDelete
  2. wahh...xpenah minum lagi...sedap ker jus kuini tu?hantar la sini..nak rasa skit..hehe..

    ReplyDelete
  3. Salam kak mina cayang busyukkkk! ahahaha... alalalalalalalala... antorkan selori kuini tu! huh! sajerrr jer dia tyg sini yg byk pelam lerrr kuini tak de! huhuhu... rindulah! akak tu jer yg tak rindu asyik kerjaaaaaaaaaaaa jer! huh!

    ReplyDelete
  4. kuini jus....
    erk.. tak pernah!!!
    buah kuini pun jarang jumpa sekarang ni...

    ReplyDelete