Saturday, May 22, 2010

roSak suDah!!!

oohh!! my PC burukku itu sudah ROSAK!!!!
Xleh nak ON dah....
patah kaki la nmpknya...
igt weken nk dholan2 around the world...
ni pon pinjam lappy en.asbenku...
xbesh!!
ke aku yg msh kolot kerna masih guna PC????

10 comments:

  1. dia nak ubah pendirian akak supaya tukar ke lappy ahahaha.. tak pelah tu tandanyer nk dpt yg baru.. leh lah pinjam lepas ni :D

    ReplyDelete
  2. salam fmina. alalala... kakchik rasa betul kata ika tu. beli yang baru la fmina. yg tu kasi anak2 guna, hehe.... sedap mulut je kakchik ni.

    ReplyDelete
  3. sy guna pc masa kat opis je kak...kira terlambat gak beli laptop, kawan2 beli masa belajar, kita tak mampu masa tu, beli masa dah keje :)

    ReplyDelete
  4. sama ler dikkkk akak pun guna pc jaman jopon lagi mcm kura2 ni

    ReplyDelete
  5. pc masih relevan lagi pe..hehe
    terutama bila guna skrin LCD tu..ngee

    ReplyDelete
  6. to ijayuji...
    uhuuu..xda maknanya dpt baru!!!!

    ReplyDelete
  7. to kakchik..
    huwaaaaaa...xda bonus la thn ni..so xdpt la lappy or PC baru...

    ReplyDelete
  8. to catlina...
    tapi mcm xpuas la pkai laptop ni..huhhu

    ReplyDelete
  9. to chikmimi...
    kita serupaaaaaaaaa.....

    ReplyDelete
  10. to alona cintamanislite...
    ngeeeeeeeeeeeee....

    ReplyDelete