Tuesday, May 18, 2010

peNatnyEEEEEE....huhuhu

peNat n Letih tol kije opis hour nih yek!!!!!
betol2 xda masa nak kemas my '2nd house' nih...
last week...bz ngan nurses day celebration..
kt PWTC la..ngan kt IJN nye la...
every nite, kol 9lebey jek da kiok!!!!
so this week..mcm ok sket..
tp still PENAT....LETIH...
nk jln2 umah member blog pon payah!!!
seb baik ada 3org staff yg kena wat opis hour nih..
take turn....
kalo aku jek la kn wat sampai my senior balik dr confinement leave...
AdOOOOOOOyaiiiii...xkuasa aku!!!
2bulan tuh!!..
wat masa ni..opis hour not my choice!!!
i still love to do normal shif..kejap pagi..
kejap petang..tup2 kije malam..
hehehehehe..
jgn marah ye kengkawan..
i have no idea lah nk cite aper!!!
hhahahahahahahhahaa....

6 comments:

  1. yuhuuu... sian kak mina!!! meh lah kita jd tukang bancuh kopi akak eak? hihihi bukan tukang basuh masak sume BANCUH KOPI kasi segar :D meh sini kita bg puding sikit eak sikit jer tak leh byk2 :D

    ReplyDelete
  2. salam fmina. kakchik pun tengah penat ni. mandi pun belum sejak balik dari kedai jam 9 tadi. lama jugak kakchik tak sempat jenguk fmina kat rumah no 2 ni.

    ReplyDelete
  3. salam mina..cikmin pun penat gak..umah nak kemas, '2 umah maya' lagi..adesss..ko kena upah orang gaji la mina..hihihi..

    ReplyDelete
  4. to ijayuji...
    hahahah..nk jadik tukang bancuh kopi ea??..
    tp akk xnum kopi sgt!! kalo tea o ok!!

    ReplyDelete
  5. to kakchik..
    huhuhu kita serupa la kakchik..

    ReplyDelete
  6. to cikmin..
    cikmin...org gaji da larik taun lepas lagikkkk..kikikih

    ReplyDelete