Saturday, April 3, 2010

Argggggghhh!!!

Amponkan aku!!!! kerna xdapat update blog pas kenduri aritu... kerna xdpt bertandang ke umah kawan2, kakak2.. yg dirindui sekalian..

Penat pas kenduri x ilang lagik..pengantin da pon selamat jadi pengantin..tapi makyong aka biras aku tu still xbersalin lagik!! ooo Comel..bl la baby ko nk kua?? xkan nk dok lam pewot jek..heheheh..aku pon penat nunggu..seb bek xkua time ngah kenduri ritu..

Hah!! penat kije laaaaaagii xmo ilang selagi xberenti kije...
mcm nk resign jek rasa!! wad aku da convert jadik wad paediatrik more than 7years!!
Xtahan ngan kerenah Dokter2..ng misi2 yg ditransfer ke wad aku tuh..kerenah budak2 kecik..walah2..cane nk amik darah kalo asyik berkungfu jek ng kitaorg..aku mmg surrender nk set IV line dak2 tecik nih..i'm sori lah!! xkoser aku!!

then...Lagi penat pale otak nih nk kena siapkan assigmen yg xsiap2 lagik tuh...rasa macam nk hilangkan diri dr IJN tuh..bio suma org xdpt cari aku..huhuuhu..lagik seminggu jek nk anto assigmen..sapa leh tolon aku??? huwaaaaa

5 comments:

  1. salam fmina. ala... kesiannya adik sorang ni. dalam dok letih, sibuk pun ambik masa jugak update blog.

    sabaq la no, nak buat camno kalu dah gitu keghjanya. dah tu belajaq lagi.

    kakchik tak marah/merajuk pun kalau fmina tak selalu jenguk sebab kakchik tau mcmn kerja fmina tu. semoga assgnment dpt disiapkan dgn baik.

    jangan lupa rehat no.

    ReplyDelete
  2. salam kak fmina,
    wah, sibuknya kak..semua pelu dibereskan. takpe kak, ujian tuh. mg segala urusan kak fmina dipermudahkan oleh Allah...amin

    ReplyDelete
  3. Ciannnnnn geng nasi ambeng aku sorang nihh! Moga ko tabah nak mengabiskan segala urusan. Hehehehehe...

    ReplyDelete
  4. hehehe....
    vein semua halus2...
    scalp vein lagi best kan....
    org tgk mesti ngeri..

    ReplyDelete
  5. kak mina, sorry tak gi kenduri manten tu...suami sy ade mesy pibg kat sekolah amsa tu.kalau tak silap, kak ana wahid ade kenduri keluarga dia, kak zana lak ade aktiviti sekolah gak msa tu..bilalah nak gi jumpe akak, nanti2 kita date kat BP mall jelah!

    ReplyDelete