Friday, March 12, 2010

Kembang Setaman..Melimpah Ruah..

N3 ke-3 ari nih.....muahahahah tamak tol..cam Apam Mentega nih!!!
Kembang Setaman...Senget Benget..Melimpah Ruah...

Kak Nor ckp isi penuh2 xpe..dia xkan kembang n kua dr acuan..
tapi bila aku wat..kok jadi gini...
hahahaha mmg xpandai wat kueh la aku nih..
papepon, mmg SEDAP!!!!..Resepi kt sini

8 comments:

  1. yang senget tu la yang mahal... ingat tukang buat kuih reti ke buat kuih senget gitu? haha

    ReplyDelete
  2. mama mina, ok la tu.. tak melimpah ruah keluar dr acu.. mungkin mama mina bukak api kuat sgt kut. rasanya apam ni tak la nak api kuat cam nak buat apam mekar berjambak2 tu .. bg k.nor comel dah tu apa pun chedap kan :)

    ReplyDelete
  3. rupanya nama dia kembang setaman ya. patutlah kembang je. mesti berdenyut-denyut kalau disentuh kan.

    ReplyDelete
  4. oklah tu mina, biarlah mlimpah-ruah cam tu, cpt sikit knyang!he..he..
    telan 1-2 ketoi jer dan sendawa kot..

    ReplyDelete
  5. to KOG...
    huhuhu jgnla perli2..mang xreti wat kuih2 nih..tgn kejong!!

    ReplyDelete
  6. to kak nor..
    geli ati nengok kak...senget2 lah..
    saiz tahpape jek..maluuuuu aii..

    ReplyDelete
  7. to kakchik..
    mmg betol2 kembang setaman kak..
    xpelah, nx time try lagik..

    ReplyDelete
  8. to kak am..
    malunyeeeee sifuuu mai sini nengok apam tuh..
    mmg kenyang mkn kak!! seb bek wat setengah adunan jek..kalo x, sekampung leh rasa..hahahaa

    ReplyDelete