Tuesday, February 9, 2010

Jalan2 KLCC...

Layanlah gambar2 nih..time cuti wilayah ritu..heeee baru nak update..




12 comments:

  1. Seronok je ur kids main2 kan kak! Tak ramai orang ke kat sana kak???

    ReplyDelete
  2. to love..
    time kami sampai tu..xramai pon orang..tp bl dah lama tuh..hmmm xda privasi dah..

    ReplyDelete
  3. dah lama kak gerau tak main gelongsor pusing tu... kalau sekarang ni main mesti tersekat. Kena panggil bomba ek...mesti masuk sokkabor laaa...

    ReplyDelete
  4. salam fmina.
    seronok kan dapat makan angin. kakchik jugak yg tak ke mana w/pun cuti.
    mana gambar maknya? hehe.

    kakchik tinggalkan xpax sekeping ya, byk sgt ni.

    ReplyDelete
  5. pesal ko melelakikan dak mina tu? ko nak kena rotan ehhh..haippp haipppp!!!!!

    ReplyDelete
  6. to kak gerau..
    wakakakaaka...mesti bunyik ginih.."seorang wanita telah tersekat kerana di cekik oleh gelongsor pusin2 di tmn klcc"..

    ReplyDelete
  7. to lady of leisure..
    ala g klcc kt tmn pmainan tu jek..xmsk pon dlm sana..huhuh!! mahai noo..

    ReplyDelete
  8. to kakchik..
    ala..lama xg jln2 kak ngan anak2..asyik kije jek..cian dorang..
    errrrk maknye??? hehehehe i pemalu!!!

    ReplyDelete
  9. to abbot..
    amboi!!! pehal ko nk rotan2 org nih!! aku gtau YM aku kang...ala nmpk jek cam lelaki..tp still gembeng n mentel!!!

    ReplyDelete
  10. Mane mak depa neh? ke dok sembunyik dalam gelungsur tuh? kekeke

    ReplyDelete
  11. salam kak fmina,
    wah, cuti2 CNY gi mana? hihi

    ReplyDelete