Sunday, January 3, 2010

Terlewatkah Aku?

SELAMAT TAHUN BARU 2010!!!!
Ala..baru 3hari kan thn baru 2010..so ada 362 hari utk kite lalui thn 2010 ni..heeeee..
harap2 masih xterlewat utk aku ucapkan selamat utk korang2 suma..
Ada azam baru?? Aku mcm biasa jek..nk ngabiskan study aku tu..huwaaaa aku da sesak napas nih..lepas ni macam ni lah aku..akan TENGGELAM TIMBUL dalam dunia cyber nih.. kalo korang rasa nk jenguk2 aku..maila uma aku ni..(yg dah bersawang)...
Mintak maap byk2 kalo ada salah silap sepanjang thn 2009 yg lalu..

6 comments:

  1. Selamat tahun baru akak! semoga tercapai impianmu..ewah :)

    ReplyDelete
  2. hepi nu year!!~! xpe ko blaja je..uma ko ni biar aku tulun jagekan...ihihih...

    ReplyDelete
  3. to blogresepi..
    tq ijan cayang..aaamiin

    ReplyDelete
  4. to noorsha..
    heeee syoknye aku rasa..

    ReplyDelete
  5. Salam kak fmina,
    Selamat taun baru juga, kak. Moga tercapai segala impian, dan gud luck ngabihkan study. :)

    ReplyDelete
  6. to nurindah..
    maceh yek indah..

    ReplyDelete