Tuesday, January 12, 2010

Lauk AYAM

Sup Ayam Lengkuas..skodeng dapor2 korang la nih..kak inah/hana.. kak as NZ
Lama dah nk wat, tp asyik tangguh jek..sampai stok lengkuas pon agak me'layu' dah..

Ayam Goreng Cornflakes..skodeng dapor si nOOrsha... enak banget ayam ko ni nOORsha!!! Hi-5 dahi ko tuh...berbaloi2 aku dapat ngabeskan cornflakes tuh..kalo x, 'melempem' la jwbnya cornflakes tuh terbiar jek..

p/s:melempem=LEMAU

5 comments:

  1. pembetolan cik kak misi mina ku cyg.,ayam komplek tu resipi kak yani,toke myresipi.bkn resepi aku...aku ada tls dlm n3 aku tu,maybe ko x perasan kot,tp memg sdapkan ayam komplek tu..x berenti mengunyah..kalah kfc kan kan?hehe

    ReplyDelete
  2. kalau tengok makanan, perut yg dah terisi pun akan rasa lapar balik. kakchik terliur ayam goreng cornflakes tu. nampak rangup je.

    p/s: cantiknya cop mohor fmina kat atas gambar tu

    ReplyDelete
  3. wah menarik ni.. kedua resepi ni lain dari yg lain kan.. thanks for sharing..
    salam ziarah..

    ReplyDelete
  4. mina..enak nye ayam lengkuas tu bile makan ngan nasi panas2kan..asyikkkkkkkkkkk.

    ReplyDelete
  5. salam kak fmina,
    apa khabar? :)
    Watermark heartbeat tu, cun la... :)
    bagus tu idea sup ayam lengkuas dan goren conrflakes. haish, nak kena beli ayam nih.

    ReplyDelete