Friday, January 22, 2010

Home Sweet Home...

Finally..aku leh blk uma.. tp tgk story mori aku dulu ea...

ngah lalok...kesan bius...owh..ada drip plak..

Korang tgkla tgn aku kn cucuk nih..adoiyai!! sakit woooo..aku rs Dr bius yg cucuk tu ada tersalah cucuk ms mula2 dia mskkan jarum nih.. Sengal n sakit sehhh..

HAH!! korang nmpk x?? aku wat operation ntuk 'mancungkan' idung aku...ekekkeekee..mancung x? kalah pinachio..apa barang pinachio tuh..ekekeke

Ni lah hasil operation aku tuh..byk tuh..yg pd dokter tah bape byk tah.. Aku wat 'sinus n turbinate surgery'..masalah yg slalu mbelenggu kehidupan harian aku,..

Hopefully pasni xda komplikasi la yek..aku MC seminggu till nx appoinment..msti bebudak wad aku tuh 'bengkek' jek aku coti lama2..ok la kan..since 9thn aku kije..ni betol2 MC!! biasanya setahun sekali or xpenah MC..caya x?? aku kan pekerja berdedikasi..wakakakaka...

TQ so much pada yg sudi singgah umah aku..mendoakan aku moga tabah..moga cepat sembuh...dan semuanyalah..i loveeeee u all so much!! tq all my frensssss...

20 comments:

  1. tu bedah tang mana tuu?? bapak aku sinus tahap ke brapa ntah... terpaksa buang idong pastu ambik tulang rusuk n daging paha tampal kat idong.. sian aku tgk bapak aku tauu! semoga nko cepat sembuhhh

    takot aku tgk jarum kat tangan nko tu. rasa nak cabut jek.. hehehehe

    ReplyDelete
  2. aku cuci, woooo sakit woooo lepas tu. idung plak kena sumbat dedua pas operate, sakit siot. aku ni tah baper kali kena cocok ngan anesthetic, rasa nak tajang2 jek. pasalnya, aku marah sebabbb aku taleh kira sampai seploh bila dah cucuk, baru kira saaa aku pun dushhhhh..sesedo kat recovery..ekekekeke..takut aku baca dak jiya nyer state, aiyoooo seram...ko sok sok sihat ler tu..

    ReplyDelete
  3. meh aku telek lobang idong ko! weiihhh banyak emas ghupernyer! wakakakaka........

    ReplyDelete
  4. resdung nko dah rasa cam na time ni?? aku rasa pon ada resdung gak tp x serius kot sbb tadak bersin2.

    abbot.. dorang cuci idong nko guna apa?? clorox?? akekekkekee

    ReplyDelete
  5. to jiya,,,
    uisy!! truk tahap gaban tuh kalo da kn buang idung..huhuhu takot aku dengo!!
    aku slalu kalo bgn pg, idung beair2..bersin2 dah tentu..idung sumbat..berkahak kekadang kale nk ijo..lg2 kalo mkn xpantang..
    oh sambal blacan..udg..sotong..ketam..aku akan lupakan korg wat seketika...huwaaaaa

    ReplyDelete
  6. to abbot..
    aku ni nm je misi..tp penakot ko tau!..tp betol ckp ko kan bot..xsempat kira 1 pon..da dush!! sedo2 dorg soh bgn ms kt recovery tuh..xleh bkak mata woo time tuh..nk jek tidoooooo.. tp aku siap kn buboh tiub lam mulut utk bnapas..perit tekak aku..harap2 jgn la recurrent..aku xmo bius!!!

    ReplyDelete
  7. Salam mina..smoga cepat sembuh n ceria seperti slalu yek...akak pon dolu ada resdong tp x ok mgkin x serius sgt..
    take care baik yek..

    ReplyDelete
  8. to lady..
    tq lady yek..bg moral support kt kengkawan..

    ReplyDelete
  9. to k.hana..
    hampeh ko kak..mn ada emas..bersih tau.. huh!! fitnah semata2..

    ReplyDelete
  10. to mummyseri..
    tq mum..hmmm kn jaga makan la pasnih..

    ReplyDelete
  11. slm mina..mana lak pi komen cikmin sebelum ni..ada org makan kah?hehehehe...ko dah sihat ke belum tu...rajin2 la makan ubat ye...

    ReplyDelete
  12. laaaaaaaaaaaaaaaaa ko tak sihat fminaa??!!
    pehal tak habaq nooo masuk sepitalll???
    buley nekpp bawak bunga besooooooooooooo

    baguss..mc!! dok diam2 jgan noty2 taww..
    err alamat bagi dongg..
    buley nekpp lawat nnti..

    take care :))

    ReplyDelete
  13. Dah balik rumah dah ye... bagusla semua dah selamat... rehat elok2 tau!!! pinggan kotor ade pinggan? meh nk tolong basuh. hehehe..tetiba laks :D

    ReplyDelete
  14. to cikmin...
    kite xskip tau mkn obat..cuma kekadang tlupa jek..hehehehe..

    ReplyDelete
  15. to nekpp..
    kite xmo bunge besoooooo..kite nk ceklat ciskek besaaaaar punyeee!!! hehehehe..
    da blk umah la nekpp..errrr alamat?? kite dok ats angin..segan nk gtau..huhuhu

    ReplyDelete
  16. to blogresepi..
    ala pinggan kotor xda la plak..tulun masak leh?? meh akk jaga si mikael tuh, ijan masak tuk akk..heeeeee

    ReplyDelete
  17. salam fmina. kakchik dah terlepas baca entri yg ni. kakchik takleh tengok lama2 drip atau hasil OP tu, rasa seram tiba2 je.

    skrg ni dah betul-betul ok harapnya.

    ReplyDelete
  18. operation clearkan 'chimney' ya??!!
    :)
    dah ok dah??

    ReplyDelete