Thursday, December 17, 2009

Tahniah!!!!

Setelah 20 tahun menanti EMAS...akhirnya Malaysia tak kempunan...syabas di ucapkan utk pemain bolasepak negara...
aku bukannya kaki bola..tp pas mgrb td, aku pon melayan gak nengok bolasepak ni..tapi dalam GEMBIRA..aku rasa bersedih coz para pemain yg beragama ISLAM tu xdapat bersama2 membaca doa akhir n awal tahun...
CIAN kan??..Asar dah ke mereka tu seblom main bola? Maghrib kt ne lak ea? yek la abes main tadi nk kol8dah..wallahua'lam..jgn ada yg terasa dah la..xsuma org SEMPURNA..

10 comments:

  1. hurm..2 lah..mse x seswai..nk msk thn br ..tp rmai dpn tv tgk bola..

    ReplyDelete
  2. Tahniah utk pasukan M'sia... pasnih masuk olimpik lak.hehe.. Salam maal hijrah kak mina :)

    ReplyDelete
  3. salam maal hijrah temanku...
    hak ah.. memang gol kat ujung2...
    aku tak layan, hubby aku je layan sesorang...
    kite doakan lah diorang jadi yg lebih baik...aminn...

    ReplyDelete
  4. to cik yasmin..
    hmmm..mmg xseswai kan..tp nk wat cane.. da kehendak penganjur cenggitu..

    ReplyDelete
  5. to blogresepi..
    pe2hal pon mmg tahniah utk team dorg...

    ReplyDelete
  6. to love...
    yes!!! congrats 4them..

    ReplyDelete
  7. to noorsha...
    hmmm betul tuh..moga dorg jd yg terbaik..wallahua'lam..

    ReplyDelete
  8. to abbot..
    woit!!! payer payer!! abeh punah uma aku kang!!

    ReplyDelete