Thursday, December 17, 2009

Selamat Tahun Baru...1431H

Selamat tinggal 1430H...moga segala amalan kita pd thn ini di rahmati n diberkati olehNya..
Dan semoga tahun 1431H ini akan memberi kita semangat n keazaman dalam menjalani kehidupan ini..sebagai hambaNya..

apa azam korang thn baru nih??

p/s: jgn lupa baca DOA AKHIR TAHUN N AWAL TAHUN pas asar n pas maghrib yek..n harini aku PONTENG kelas semata2 nk sambut thn baru..heeee..jgn marah yek Mr Moorthi..

6 comments:

  1. salam maal hijrah jugakkk!!

    ooo nko ponteng kelas yerkkk!! nak kena rotan nighhh!!

    ReplyDelete
  2. Salam Maal Hijrah, kak fmina. :)
    Siap ponteng tuh. My Hubby pun dibenarkan balik awal skek. Kalu tak, mau pukul 9 baru sampai rumah. Dia nak sambut kat surau, skali ngan baca yasin. Sejuk hati bini dia ni. hihi. (saya cuti tak ikut...cuti )

    ReplyDelete
  3. to jiya..
    jgn la rotan ku jiya..xcian ke kt aku nih..heee

    ReplyDelete
  4. to nurindah...
    sekali2 ponteng..nk smbut maal hijrah kan..heee

    ReplyDelete
  5. mina,study lagi ke?ambil degree?dah lama tak dengar nam mr moorthi tu,ada lagi dia ye.

    ReplyDelete
  6. amik mentorship..mr moorthi ngajo kelas BI kak..

    ReplyDelete