Thursday, November 12, 2009

Nak KAYEEEEE jugak!!!

WAH!!!! Akhirnya...BERJAYA jugak aku letak Encik NUFFNANG lam uma nih...ingat Encik NUFFNANG xmo dok ngan aku..hehehehe... thanx to JIYA..to AEMY..to CIKMIN..n k.HANA...korg jadik chekgu SMS aku....

Penat paler otak aku nk wat menda alah nih....yek la..aku kan bukannye tau sgt menda2 IT ni...xda masa nk STUDY menda2 gini tau!!!

Ni pun ngabiskan masa tah bape jam kt sini...huuuuuuu xmasak lagik nih..kang nk g kije laks!!!
n wat masa nih, pe yang aku masak n makan xdapat nk di n3kan coz batteri camera udah kong...
Nk guna fon SE aku tu, cam xcantik lak gambarnyen kalo transfer lam blog..fon E63 lagik la hampeh!!!!

k la..i masak dulu yek...jap g nk amik Azam kt skool lak..byeeeeee... aku HEPPPPPIIIIIII sgt!!

10 comments:

  1. Salam fmina,
    tahniah2.. saya pun bru nak blaja. mg2 lepas la duit streamyx. hihi. gud luck!

    ReplyDelete
  2. Tahniah ya fmina sebab dah ada nuffnang. kakchik ingatkan boleh klik tapi dia tido la pulak.

    ReplyDelete
  3. Salam Kak Mina... kite dah klik.kihkihkih.. nanti kite klik lagik :)

    ReplyDelete
  4. salam mina..congrates beta..sudah berjaya..nnt akak dtg klik2 ko..pastu ko dtg klik2 akak..hehehe..

    ReplyDelete
  5. to indahouse...
    heeee tq!! gud laks tok nur gak..

    ReplyDelete
  6. to kakchik...
    nuff nih sokmo tdo ea kak???

    ReplyDelete
  7. to blogresepi...
    tq ijan...love u!!!

    ReplyDelete
  8. salam fmina..lame tak jenguk sini...nak ajak join contest blogshop sy ni..

    http://kedaigambarkami.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. to catlina...
    heheheeee insya allah

    ReplyDelete