Saturday, October 31, 2009

GOOD LUCK MY SON!!! GANBATE!!! CHAIYOK!!!

Hari ni ada Karnival Pendidikan Prasekolah Peringkat Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur di SK Bukit Bandaraya, Jln Bangkung, Bangsar... Prasekolah SK Danau Kota akan mewakili zon Keramat dlm acara Tarian Rampai dan Sajak....

HEHEHE...Skema lak rini...jap g aku nk g Bangsar la ni..bg support kat anak aku tuh..dia masuk Tarian Zapin.....Bln 7 ritu aku xdpt nengok coz ada seminar kt Melaka..xsangka dorg MENANG ritu... Hah!!! Arini kn g tgk la..Huhuhu kalo KALAH mgkin coz aku ada la tuh.. Boleh gitu??? Adat bertanding..ada kalah menangnye kan?..
Oklah..Moga anak aku n kengkawan sekolah dia BERJAYA LAGI hari ni...byeeeee..kami nk bersiap nih...

Dr semalam line 'berokben' ni problem..slow cam SIPUT!!! Geram aku..Masuk uma sendrik pun xda pintu n tgkap...Pg ni nk download gmbr asyik termenung jek berok ni...hampeh tollll...

6 comments:

  1. Tarian zapin??? alala comeynye.. kite pestaim tgk budak2 wat persembahan tarian zapin terus jatuh chenta... so comel la!!! nanti letak gambar ye!!!

    ReplyDelete
  2. Wow, all the best...jgn lupa letak pics erk! ;)

    ReplyDelete
  3. chaiyokkkkk!! chaiyokkk!!! (bawak pom pom) aekekekekke

    ReplyDelete
  4. to blogresepi..
    akak ni lgik la jan, TERKEJUT berok dia menang ritu...kt uma kalo soh prektis, xmo nye dia tuh..hampehh..

    ReplyDelete
  5. to love...
    nti i free i letak ea..sabar...

    ReplyDelete
  6. to jiya...
    mana pompom ko smlam..xda pon.. jenuh aku cr tau..

    ReplyDelete